for you

for you
martuuuska

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Hej!
Jest taka piękna pogoda a mówili ,że nie ma juz być slonecznie,ale cóż pogoda zrobila im psikusa i jest pięknie.Więc skorzystalam i pomyślalam ,że zaszaleje.Wyciągnelam wszystkie moje letnie ciszki w bastelowych koloroach i wybralam 2 które najbardziej przypadly mi  do gustu..Buciki które mam na sobie kupila je moja mama na realu za śmieszne piniądze-10 zl i są baaaardzo wygodne i jeszcze ten piękny kolorek :)No ale nic lece do sklepu i jak wróce od razu biore się za opalanie moze jeszcze mnie troszeczke sloneczko weźmie.Pozdrawiam was cieplutko i caluje:**


                                             spodenki-H&M %
                                             koszulka-H&M
                                             narzutka-H&M
                                             torebka-STRADIVARIUS
                                             tenisówki-REAL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz