for you

for you
martuuuska

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

bare back

Hej!
Wiem ,wiem męcze was moimi wpisami ale są jeszcze wakacje i mam czas jak rozpocznie sie szkola to będzie ich już mniej napoczątku bedzie luzik ale potem męczarnia;/....Ale cóż takie życie jedni sie uczą ,drudzy pracują a jeszcze inni wyleguja na Hawajach i mają życie jak z bajki :) Ja oczywiście chialabym nalezec do tej 3 grupy ludzi ,ale kto wie moze za pare lat albo chociasz w snach.....no dobra nie zamęczam was już opisze tylko mój zestaw i lece...
Powiem wam moje drogie ze aby mieć bluzke z golymi plecami nie potrzeba pieniędzy ,wystarczy tylko wyobrażnia:).Moja bluzka jest zrobiona ze starego T-shirtu w którym ćwiczylam na W-F i jak wam się podoba?Moze zrobie konkurs w którym można wygrać taą bluzke oczywiście nową....hmmm zobaczymy....Jeżeli macie jakieś pytania zapraszam na e-mila a teraz dodaje zdjęcia.:)


                                                          bluzka-DIY
                                                          spodnie-BERSHKA
                                                         buty-DAICHMAN
                                                         torba-ZARA

1 komentarz: