for you

for you
martuuuska

niedziela, 4 września 2011

kitten for you all

Cześc!
Niestety to już ostatni cieply dzień :(,tak przynajmniej mówia w radiach i TV.Szkoda strasznie uwielbiam jak jest slońce wtedy czlowiekowi aż chce się żyć i rano wstać i nawet isć do szkoly,a jak pada to nic tylko lezeć i patrzeć w ścianę.No nic trzeba się czymść zająć,oglądalam wczoraj MAM TALEN i zafascynowaly mnie 2 dziewczyny tańczące -taniec brzucha.Strasznie mi się spodobalo i stwierdzilam,że też zapisze sie na taki taniec:)....Jak się zapisze dam wam znać narazie zostala mi nauka jazdy na deskorolce <3 :)...
A moj dzisiejszy zestaw jest bardo prosty i wygodny,zwykla bandage spódniczka,rajstopiki w kropeczki,trampeczki i oczywiście nie moglo zabraknąc srebrnego oversize,podobo teraz kolor zloty i srebrny jest bardzo modny i wlaśnie to mi sie podoba :)





Spodniczka-TopShop
Oversize-STRADIVARIUS
rajstopk-RESERVED%
trampki-H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz